Dziesięć dni modlitwy

Niebiański Ojcze Ja chwalę Twoje Święte Imię. Daj mi moc dziś drogiego Pana, aby oprzeć się pracy diabła, jak próbuje wejść w mój umysł. Odrzucam jego negatywność, w potężnym imieniu Jezusa!

Rozumiem. Myślę, że problem widzę tutaj jest to, że zaczyna się liczyć, gdy 1000 lat później kilka facetów chcesz wejść i wprowadzić MT jak gdyby miał jakieś pochodzenie z Kościoła Ojców. Ma to znaczenie w tym sensie, że reformatorzy porównywali kanonik rabiniczny MT do chrześcijańskiego kanonu i jedziemy z nimi, a następnie szukają Ojców Kościołów, aby poprzeć ten ruch. Dla nich niewiele było dla nich znaczenia, co myśl "Kościoła" czynił ... odkrywając pojedyncze przypadki tych, które dałyby im pokrycie.

Kiedy zacząłem czytać, pomyślałem, że celem Keller w książce może być próba rozwiązania tajemnic modlitwy. Z biegiem czasu jednak przyszedłem zobaczyć, że tak się nie dzieje. Jest wiele o modlitwie, której nie rozumiemy i nigdy nie zrozumiemy po tej stronie wieczności (a może nawet po niej). Keller bierze pod uwagę te tajemnice, ale nie próbuje ich rozwiązać. Rozumie, że modlitwa będzie zawsze trudna i nigdy nie obiecująca, nigdy nie przewiduje planu, który jeśli nastąpi, zapewne przyniesie gwarancje lub przytłaczające rezultaty. Możemy wzrastać w naszym rozumieniu modlitwy i umiejętności w modlitwie, ale nigdy nie rozwiążemy tego i nigdy nie będziemy się modlić doskonale.

Uświadomiłem sobie, że całe moje życie wymyka się, i to wszystko odbywa się zgodnie z moim doskonałym planem. Potem zacząłem modlić tę modlitwę. Wkrótce wszystkie moje nadzieje i marzenia leżały rozbite na moich stopach. Często próbowałem podnieść kawałki i przykleić wszystko razem, ale Bóg przemieściłby się z jego kijem do baseballu i rozbił to wszystko na piekło (prawie dosłownie ... wszystkie moje plany i sny niczego nie zasługiwały).


To nie sprawiedliwość, że odwracasz twarze ku wschodowi lub zachodzie; Ale jest sprawiedliwość - wierzyć w Boga i ostatniego dnia, aniołów, księgi i posłańców; Spędzać z waszej substancji, z miłości do Niego, za swoich krewnych, dla sierot, dla potrzebujących, dla drogich, dla tych, którzy proszą, i za okup z niewolników; Być niezłomnym w modlitwie, i praktykuj regularną miłość; Do wypełnienia umów, które złożyliście; I być mocnym i cierpliwym, cierpiącym (lub cierpiącym) i nieprzyjacielem, i przez wszystkie okresy paniki. Takie są ludzie prawdy, obawiali się Boga.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Narodowy Dzień Modlitwy Specjalnej

Modlitwy o zrealizowanie stypendium